{ "type": "identify", "data": { "id":"None", "user": { "email": "d41d8cd98f00b204e9800998ecf8427e", "signupDate": "", "phone": "", "gender": "", "permission": "no" } } }
{ "type": "pageViewed", "data": "" }
{ "type": "gtmStart" }

Livrare Gratuiți în Toată Lumea

întrebări frecvente

Puteți deveni membru, fără nici un cost, accesând link-ul „înregistrați-vă” din colțul din dreapta sus al ecranului, vizibil pe toate paginile site-ului și completând informațiile necesare. Achizițiile pe site-ul nostru sunt imposibil de realizat în lipsa calității de membru

Permisiunile de comunicare pot fi actualizate din fila Informații de membru din pagina ‘’Contul meu’’.

Noua parolă poate fi setată din fila cu informații despre membru din pagina Contul meu, secțiunea ''modifică parola''.

Dacă se întâmplă să nu vă amintiți parola, puteți crea una nouă foarte rapid. Accesați linkul „Mi-am uitat parola” din datele de conectare ale membrilor. Va fi suficient să introduceți adresa dvs. de e-mail aici. Noua dvs. parolă vă va fi trimisă.

 Toate produsele oferite spre vanzare pe site-ul nostru sunt originale.

Beneficiați de garanția de doi ani din ziua în care intrați în posesia produsului. În situația în care întâmpinați probleme după utilizare, produsele, însoțite de bonul fiscal, pot fi trimise spre expertiză.

În cazul în care produsul prezint un defect, sunteți rugat să îl trimiteți, împreună cu bonul fiscal ce face dovada achiziției, la adresa noastră de retur.   Adresa noastră de retur: Strada Valea Cacadelor Nr.21 K

Stocul tuturor produselor de pe site-ul nostru sunt actualizate periodic. Produsul nu se află în cos deoarece a fost achiziționat de un alt membru și stocul a fost epuizat.

Puteți vizualiza starea comenzii din câmpul „Comenzile mele” din meniul de membru, după autentificare. În perioada de reduceri finale, din cauza volumului mare de comenzi, termenele de livrare pot fi mai lungi. Termenele de livrare pot diferi în funcție de regiunea în care comanda a fost plasată.

În cazul în care produsele din comanda dumneavoastră au devenit imposibil de furnizat, veți fi informat printr-un e-mail, după expedierea comenzii, urmând a se efectua rambursarea contravalorii.

Puteți  vizualiza produsele din comanda dvs. în secțiunea Comenzile mele, unde puteți  compara detaliile comenzii dvs. cu produsele livrate. Puteți beneficia de transport  gratuit la retur, la adresa menționată mai jos, pentru produsele care sunt difeite  de cele comandate de dvs. sau cu imagini greșite.

Adresa  noastră de retur: Strada Valea Cacadelor Nr.21 K

Facturapentru produsul / produsele achiziționate va fi trimisă în format fizic împreună cu comanda dvs. dar și în format electronic, la adresa dvs. de e-mail, aceasta putând fi accesată din meniul Comenzile mele din contul dvs.

Puteți efectua plăți atât cu card de debit cât și cu card de credit.

Comanda dumneavoastră va fi expediată în termen de 2 zile lucrătoare. În perioada de reduceri finale, din cauza volumului mare de comenzi, termenele de livrare pot fi mai lungi. Termenele de livrare pot diferi în funcție de regiunea în care comanda a fost plasată. Livrarea va fi efectuată prin Fan Courier.

Tracking number-ul (numărul de urmărire) aferent comenzii dvs. va fi trimis prin e-mail imediat după ce comanda dumneavoastră va fi predată către curier. De asemenea, acesta poate fi accesat din secțiunea Comenzile mele din meniul „Contul meu”, după autentificare.

Nu este posibilă modificarea adresei de facturare și sau livrare după plasarea unei comenzi.

Din punct de vedere tehnic, nu este posibil să adăugați din nou un pachet cadou pentru o comandă confirmată în sistem.